آ
-
آسیب ورزشی
تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرشوتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]
-
آموزش چرتکه
تأثیر آموزش محاسبات ذهنی با استفاده از چرتکه در کاهش ناتوانی یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 116-101]
-
آموزش ذهنآگاهی کودکمحور
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر نارسایی هیجانی و خودتنظیمی هیجانی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 63-77]
-
آموزش مثبتاندیشی
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بینفردی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 37-47]
-
آهستهگام
پیشبینی اشتیاق شغلی، بر اساس بهزیستی روانشناختی و امید به زندگی در معلمان دانشآموزان آهستهگام [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 72-63]
-
آهستهگام
مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به اختلالات طیف اُتیسم، کمتوجهی- بیشفعالی و آهستهگام [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]
ا
-
اُتیسم
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-41]
-
اُتیسم
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
-
اُتیسم
اثربخشی مداخلات کوئیکتیپس بر پردازش حسی و مشارکت اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 51-61]
-
اجتناب شناختی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر انعطافپذیری روانشناختی و اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-74]
-
احساس تنهایی
اثربخشی درمان خودشفقتی بر نشاط ذهنی و احساس تنهایی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 85-73]
-
احساس گناه
پیشبینی سندرم خستگی مزمن مادران کودکان مبتلا به سرطان بر اساس همدلی و احساس گناه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-17]
-
اختلال اضطراب فراگیر
اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر نگرشهای ناکارآمد دانشآموزان دختر دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 63-75]
-
اختلال ریاضی
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بینفردی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 37-47]
-
اختلال طیف اُتیسم
اثربخشی فعالیتهای حرکتی با و بدون موسیقی بر چالاکی دستهای کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 61-53]
-
اختلال طیف اُتیسم
مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به اختلالات طیف اُتیسم، کمتوجهی- بیشفعالی و آهستهگام [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]
-
اختلال طیف اُتیسم
اثربخشی بازیهای حرکتی بر شدت نشانه های بالینی در کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
-
اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی
تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]
-
اختلال کمتوجهی و بیشفعالی
اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارتهای سازماندهی بر مهارتهای سازماندهی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-35]
-
اختلال کمتوجهی و بیشفعالی
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر کمتوجهی و بیشفعالی- تکانشگری کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 25-36]
-
اختلال نافرمانیمقابلهای
اثربخشی بازی رایانهای «کهکشان هیجانات» بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 99-87]
-
اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی
مقایسه ناگوییخُلقی در کودکان با و بدون اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 13-22]
-
اختلال یادگیری
اثربخشی درمان خودشفقتی بر نشاط ذهنی و احساس تنهایی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 85-73]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر نارسایی هیجانی و خودتنظیمی هیجانی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 63-77]
-
استرسوالدگری
مقایسه استرس والدگری و مشکلات برونیسازی و درونیسازی کودکان در مادران شاغل و غیرشاغل [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-49]
-
اشتیاق شغلی
پیشبینی اشتیاق شغلی، بر اساس بهزیستی روانشناختی و امید به زندگی در معلمان دانشآموزان آهستهگام [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 72-63]
-
اضطراب امتحان
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر انعطافپذیری روانشناختی و اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-74]
-
اعتباریابی
متناسبسازی و اعتباریابی برنامه مداخله زودهنگام شنیداری کلامی برتر (آوای برتر) بهمنظور بهبود مهارتهای گفتاری کودکان کمشنوا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 16-1]
-
امید به زندگی
پیشبینی اشتیاق شغلی، بر اساس بهزیستی روانشناختی و امید به زندگی در معلمان دانشآموزان آهستهگام [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 72-63]
-
انعطافپذیری روانشناختی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر انعطافپذیری روانشناختی و اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-74]
-
انگیزشی
تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]
ب
-
بازشناسی هیجان
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
-
بازی رایانهای کهکشان هیجانات
اثربخشی بازی رایانهای «کهکشان هیجانات» بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 99-87]
-
بازیهای حرکتی
اثربخشی بازیهای حرکتی بر شدت نشانه های بالینی در کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
-
برنامه فرزندپروری مثبت
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر کمتوجهی و بیشفعالی- تکانشگری کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 25-36]
-
بهزیستی روانشناختی
پیشبینی اشتیاق شغلی، بر اساس بهزیستی روانشناختی و امید به زندگی در معلمان دانشآموزان آهستهگام [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 72-63]
-
بهزیستی روانی
بررسی نقش واسطهای عملکرد خانواده در رابطه بین سبک زندگی و هوش معنوی با بهزیستی روانی در مادران کودکان ناشنوا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
بیشفعالی- تکانشگری
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر کمتوجهی و بیشفعالی- تکانشگری کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 25-36]
-
بیشفعالی/ نقصتوجه
طراحی و اثربخشی برنامه پشتیبانی از راه دور بر مشکلات برونیسازی شده و توجه کودکان مبتلا به بیشفعالی و نقصتوجه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
پ
-
پردازش حسی
اثربخشی مداخلات کوئیکتیپس بر پردازش حسی و مشارکت اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 51-61]
-
پشتیبانی از راه دور
طراحی و اثربخشی برنامه پشتیبانی از راه دور بر مشکلات برونیسازی شده و توجه کودکان مبتلا به بیشفعالی و نقصتوجه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
ت
-
تئوری ذهن
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
-
تعارض والد- فرزندی
تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرشوتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]
-
تعامل مادر با کودک
تأثیر مداخله حل مسئلهمحور، بر تعامل مادران با کودکان مشکل ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 39-29]
-
توانبخشی شناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-41]
-
توانبخشی شناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
-
توجه و تمرکز و مشکلات برونیسازی شده
طراحی و اثربخشی برنامه پشتیبانی از راه دور بر مشکلات برونیسازی شده و توجه کودکان مبتلا به بیشفعالی و نقصتوجه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
چ
-
چالاکی
اثربخشی فعالیتهای حرکتی با و بدون موسیقی بر چالاکی دستهای کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 61-53]
ح
-
حساسیت بینفردی
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بینفردی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 37-47]
-
حل مسئلهمحور
تأثیر مداخله حل مسئلهمحور، بر تعامل مادران با کودکان مشکل ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 39-29]
خ
-
خودتنظیمی هیجانی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر نارسایی هیجانی و خودتنظیمی هیجانی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 63-77]
-
خودشفقتی
اثربخشی درمان خودشفقتی بر نشاط ذهنی و احساس تنهایی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 85-73]
-
خودنظارتی توجه
اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانشآموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-117]
د
-
درک عددی
اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانشآموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-117]
-
درمان مبتنی بر پذیرشوتعهد (ACT)
تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرشوتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]
ذ
-
ذهنآگاهی
رابطه عملکرد انعکاسی، همدلی و ذهنآگاهی در نوجوانان دختر شهر تهران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 13-24]
ر
-
رایانهمحور
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-41]
-
رفتاردرمانی دیالکتیک
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر انعطافپذیری روانشناختی و اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-74]
-
رفتاری
تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]
-
رواندرمانی مثبتنگر
اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر نگرشهای ناکارآمد دانشآموزان دختر دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 63-75]
س
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بینفردی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 37-47]
-
سبک زندگی
بررسی نقش واسطهای عملکرد خانواده در رابطه بین سبک زندگی و هوش معنوی با بهزیستی روانی در مادران کودکان ناشنوا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
سندرم خستگی مزمن
پیشبینی سندرم خستگی مزمن مادران کودکان مبتلا به سرطان بر اساس همدلی و احساس گناه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-17]
ش
-
شدت اُتیسم
اثربخشی بازیهای حرکتی بر شدت نشانه های بالینی در کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
-
شناخت احساسها
تأثیر آموزش شناخت احساسها و هیجانهای چهرهای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارتهای اجتماعی و نشانههای مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-61]
-
شناختی
تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]
-
شنیداری کلامی
متناسبسازی و اعتباریابی برنامه مداخله زودهنگام شنیداری کلامی برتر (آوای برتر) بهمنظور بهبود مهارتهای گفتاری کودکان کمشنوا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 16-1]
ع
-
عملکرد انعکاسی
رابطه عملکرد انعکاسی، همدلی و ذهنآگاهی در نوجوانان دختر شهر تهران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 13-24]
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارتهای سازماندهی بر مهارتهای سازماندهی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-35]
-
عملکرد خانواده
بررسی نقش واسطهای عملکرد خانواده در رابطه بین سبک زندگی و هوش معنوی با بهزیستی روانی در مادران کودکان ناشنوا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
ف
-
فعالیتهای موسیقایی
اثربخشی فعالیتهای حرکتی با و بدون موسیقی بر چالاکی دستهای کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 61-53]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-41]
-
کمتوجهی
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر کمتوجهی و بیشفعالی- تکانشگری کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 25-36]
-
کمتوجهی- بیشفعالی
مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به اختلالات طیف اُتیسم، کمتوجهی- بیشفعالی و آهستهگام [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]
-
کودکان
مقایسه ناگوییخُلقی در کودکان با و بدون اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 13-22]
-
کودکان مبتلا به سرطان
پیشبینی سندرم خستگی مزمن مادران کودکان مبتلا به سرطان بر اساس همدلی و احساس گناه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-17]
-
کووید-19
طراحی و اثربخشی برنامه پشتیبانی از راه دور بر مشکلات برونیسازی شده و توجه کودکان مبتلا به بیشفعالی و نقصتوجه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
-
کیفیت خواب
مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به اختلالات طیف اُتیسم، کمتوجهی- بیشفعالی و آهستهگام [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]
م
-
محاسبات ذهنی
تأثیر آموزش محاسبات ذهنی با استفاده از چرتکه در کاهش ناتوانی یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 116-101]
-
مداخلات کوئیکتیپس
اثربخشی مداخلات کوئیکتیپس بر پردازش حسی و مشارکت اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 51-61]
-
مداخله زودهنگام
متناسبسازی و اعتباریابی برنامه مداخله زودهنگام شنیداری کلامی برتر (آوای برتر) بهمنظور بهبود مهارتهای گفتاری کودکان کمشنوا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 16-1]
-
مشارکت اجتماعی
اثربخشی مداخلات کوئیکتیپس بر پردازش حسی و مشارکت اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 51-61]
-
مشکلات برونیسازی
مقایسه استرس والدگری و مشکلات برونیسازی و درونیسازی کودکان در مادران شاغل و غیرشاغل [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-49]
-
مشکلات درونیسازی
مقایسه استرس والدگری و مشکلات برونیسازی و درونیسازی کودکان در مادران شاغل و غیرشاغل [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-49]
-
مشکلات رفتاری
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
-
مشکلات ریاضی
اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانشآموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-117]
-
مشکل ارتباطی
تأثیر مداخله حل مسئلهمحور، بر تعامل مادران با کودکان مشکل ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 39-29]
-
مهارت سازماندهی
اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارتهای سازماندهی بر مهارتهای سازماندهی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-35]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی بازی رایانهای «کهکشان هیجانات» بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 99-87]
-
مهارتهای اجتماعی
تأثیر آموزش شناخت احساسها و هیجانهای چهرهای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارتهای اجتماعی و نشانههای مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-61]
-
مهارتهای حرکتی
اثربخشی فعالیتهای حرکتی با و بدون موسیقی بر چالاکی دستهای کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 61-53]
-
مهارتهای گفتاری
متناسبسازی و اعتباریابی برنامه مداخله زودهنگام شنیداری کلامی برتر (آوای برتر) بهمنظور بهبود مهارتهای گفتاری کودکان کمشنوا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 16-1]
ن
-
ناتوانی یادگیری ریاضی
تأثیر آموزش محاسبات ذهنی با استفاده از چرتکه در کاهش ناتوانی یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 116-101]
-
نارسایی هیجانی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر نارسایی هیجانی و خودتنظیمی هیجانی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 63-77]
-
ناگوییخُلقی
مقایسه ناگوییخُلقی در کودکان با و بدون اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 13-22]
-
نشاط ذهنی
اثربخشی درمان خودشفقتی بر نشاط ذهنی و احساس تنهایی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 85-73]
-
نشانههای مرضی
تأثیر آموزش شناخت احساسها و هیجانهای چهرهای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارتهای اجتماعی و نشانههای مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-61]
-
نگرشهای ناکارآمد
اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر نگرشهای ناکارآمد دانشآموزان دختر دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 63-75]
-
نوجوان
تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرشوتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]
-
نوجوانان
رابطه عملکرد انعکاسی، همدلی و ذهنآگاهی در نوجوانان دختر شهر تهران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 13-24]
و
-
والدگری
اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارتهای سازماندهی بر مهارتهای سازماندهی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-35]
-
ورزشکار حرفهای
تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرشوتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]
ه
-
همدلی
پیشبینی سندرم خستگی مزمن مادران کودکان مبتلا به سرطان بر اساس همدلی و احساس گناه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-17]
-
همدلی
رابطه عملکرد انعکاسی، همدلی و ذهنآگاهی در نوجوانان دختر شهر تهران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 13-24]
-
هوش معنوی
بررسی نقش واسطهای عملکرد خانواده در رابطه بین سبک زندگی و هوش معنوی با بهزیستی روانی در مادران کودکان ناشنوا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
هوش هیجانی
تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]
-
هیجانهای چهرهای
تأثیر آموزش شناخت احساسها و هیجانهای چهرهای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارتهای اجتماعی و نشانههای مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-61]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد